InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gdy Imogen Tate, redaktor naczelna magazynu "Glossy" wraca do pracy po półrocznej przerwie, ledwo poznaje własne czasopismo. Jej była asystentka, dwudziestokilkuletnia Eve Morton, zwolniła większość starej załogi, sekretarza redakcji zesłała do magazynu materiałów biurowych, zrezygnowała z tradycyjnych telefonów i zatrudniła stado wysztafirowanych panienek stale przyklejonych do swoich komórek. Imogen, ulubienica świata mody, może i zna prywatne numery do Alexandra Wanga czy Diane Furstenberg, lecz nie odróżnia Facebooka od Twittera, a przez kilka dni nie umiała wyłączyć japońskiego w smartfonie.
Pod rządami Eve "Glossy", niegdyś słynący z luksusowego wrześniowego wydania liczącego 768 stron, szybko zamienia się w fabrykę wyzysku. Ponadto Imogen odkrywa, że Eve chce zlikwidować wydanie drukowane, sprowadzając je do aplikacji na telefon.
Zagubiona Imogen musi zdecydować, czy spakować swoje manatki i odejść, czy obudzić w sobie cyfrowe zwierzę i stawić czoło Eve, by ratować ukochane pismo i własną karierę...
"Głośna, dziewczęca, pięknie napisana historia pozwalająca się oderwać od codzienności. Zabawne ujęcie przepaści pokoleniowej, której doświadcza Imogen. Kiedy odeszła, była królową. Kiedy wraca, traci miejsce w pierwszym rzędzie na pokazach podczas tygodnia mody dla blogerki modowej!" The New York Times
"W tej współczesnej wersji Wszystko o Ewie, jedna z głównych bohaterek pnie się w górę w zawrotnym tempie, nie bacząc na swoją życzliwą szefową. Kradnie jej pomysły, obraża, gdy ta nie nadąża za nowinkami technicznymi, sprawia, że czuje się wykluczona. Ta świeża powieść, przedstawiająca kulisy świata mody, to klasyczna historia walki dobra ze złem, przeniesiona do współczesności". Publishers' Weekly
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gdy Imogen Tate, redaktor naczelna magazynu "Glossy" wraca do pracy po półrocznej przerwie, ledwo poznaje własne czasopismo. Jej była asystentka, dwudziestokilkuletnia Eve Morton, zwolniła większość starej załogi, sekretarza redakcji zesłała do magazynu materiałów biurowych, zrezygnowała z tradycyjnych telefonów i zatrudniła stado wysztafirowanych panienek stale przyklejonych do swoich komórek. Imogen, ulubienica świata mody, może i zna prywatne numery do Alexandra Wanga czy Diane Furstenberg, lecz nie odróżnia Facebooka od Twittera, a przez kilka dni nie umiała wyłączyć japońskiego w smartfonie.
Pod rządami Eve "Glossy", niegdyś słynący z luksusowego wrześniowego wydania liczącego 768 stron, szybko zamienia się w fabrykę wyzysku. Ponadto Imogen odkrywa, że Eve chce zlikwidować wydanie drukowane, sprowadzając je do aplikacji na telefon.
Zagubiona Imogen musi zdecydować, czy spakować swoje manatki i odejść, czy obudzić w sobie cyfrowe zwierzę i stawić czoło Eve, by ratować ukochane pismo i własną karierę...
"Głośna, dziewczęca, pięknie napisana historia pozwalająca się oderwać od codzienności. Zabawne ujęcie przepaści pokoleniowej, której doświadcza Imogen. Kiedy odeszła, była królową. Kiedy wraca, traci miejsce w pierwszym rzędzie na pokazach podczas tygodnia mody dla blogerki modowej!" The New York Times
"W tej współczesnej wersji Wszystko o Ewie, jedna z głównych bohaterek pnie się w górę w zawrotnym tempie, nie bacząc na swoją życzliwą szefową. Kradnie jej pomysły, obraża, gdy ta nie nadąża za nowinkami technicznymi, sprawia, że czuje się wykluczona. Ta świeża powieść, przedstawiająca kulisy świata mody, to klasyczna historia walki dobra ze złem, przeniesiona do współczesności". Publishers' Weekly