Skupszop.pl to portal, dzięki któremu możesz sprzedać
online wszystkie swoje przeczytane i używane książki.

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing.

Wyd. Difin Magdalena Jaworowicz

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz...

Cena rynkowa: 55,00 zł

Nasza cena: 26,24 zł

-52%

Stan: używana - jak nowa

Jak nowa Jak nowa Jak nowa Jak nowa Jak nowa

Wysyłka jeszcze dziś przez

Zamów do 12:00, a wyślemy paczkę jeszcze dziś

Wysyłka w ciągu 24h już od 3,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Opis książki

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.

in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą ,,tekściarza", takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Rok wydania

2015

Ilość stron

272

Okładka

broszurowa

Rozmiar

16x23 cm

ISBN

9788379309467

Recenzje użytkowników

Brak
recenzji

Dodaj swoją recenzję jako pierwszą!

Dodaj recenzje i odbierz rabat

z

Twoja ocena:

Dodaj opinie i odbierz rabat

Dowiedz się wiecej

Opinie naszych klientów

super polecam wszystkim
kilon86
ZOBACZ WSZYSTKIE
Wyróżnienie w zestawieniu
Ranking Sklepów
Internetowych 2016

NAPISALI O NAS:

O SKUPSZOP.PL

Masz pytania?
Zadzwoń: +48 792 670 709
Napisz: info@skupszop.pl

APLIKACJA MOBILNA

Pobierz aplikację i sprawdź cenę swojej książki skanując
kod kreskowy telefonem.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

ODBIÓR I WYSYŁKA