InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik na temat content marketingu i strategii contentowej. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto za pomocą atrakcyjnych treści pragnie promować markę!
Bez wątpienia najbardziej istotny element każdej kampanii reklamowej stanowi content i to we wszystkich swoich formach. To angielskie słowo oznacza w tym wypadku treść. Tak zwany "content marketing" jest zatem działaniem opartym o treści atrakcyjne dla specyficznej grupy odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Problem tkwi w tym, jak wypracować subtelną równowagę między content marketingiem a strategią contentową. Z pomocą w tym wypadku przychodzi ta właśnie książka. Dowiesz się z niej, w jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści na strony WWW, blogi czy do social mediów. Na tym jednak nie koniec. Nauczysz się również wykorzystywać je do budowania wokół marki wiernej i aktywnej społeczności.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób związani są z profesjonalnym marketingiem. Z książki tej korzystać mogą zatem zarówno managerowie i dyrektorzy reklamy, jak i dziennikarze i blogerzy. Podręcznik ten bowiem zawiera omówienia różnorakich strategii i trendów. Został oparty na gruntownych, wieloletnich badaniach, a także na wywiadach z managerami wiodących, światowych marek.
Podręcznik ten został napisany przez czołowych specjalistów w zakresie reklamy. Znajdziecie tutaj między innymi: najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, użyteczne przykłady kampanii reklamowych, a także intrygujące case studies, jakich nieustannie przybywa w świecie reklamy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik na temat content marketingu i strategii contentowej. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto za pomocą atrakcyjnych treści pragnie promować markę!
Bez wątpienia najbardziej istotny element każdej kampanii reklamowej stanowi content i to we wszystkich swoich formach. To angielskie słowo oznacza w tym wypadku treść. Tak zwany "content marketing" jest zatem działaniem opartym o treści atrakcyjne dla specyficznej grupy odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Problem tkwi w tym, jak wypracować subtelną równowagę między content marketingiem a strategią contentową. Z pomocą w tym wypadku przychodzi ta właśnie książka. Dowiesz się z niej, w jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści na strony WWW, blogi czy do social mediów. Na tym jednak nie koniec. Nauczysz się również wykorzystywać je do budowania wokół marki wiernej i aktywnej społeczności.
"Content. Elementarna cząstka marketingu" to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób związani są z profesjonalnym marketingiem. Z książki tej korzystać mogą zatem zarówno managerowie i dyrektorzy reklamy, jak i dziennikarze i blogerzy. Podręcznik ten bowiem zawiera omówienia różnorakich strategii i trendów. Został oparty na gruntownych, wieloletnich badaniach, a także na wywiadach z managerami wiodących, światowych marek.
Podręcznik ten został napisany przez czołowych specjalistów w zakresie reklamy. Znajdziecie tutaj między innymi: najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, użyteczne przykłady kampanii reklamowych, a także intrygujące case studies, jakich nieustannie przybywa w świecie reklamy.