InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje zagadnienia związane z codziennością współczesnych dziewcząt. Opisane z perspektywy antropologiczno-socjologicznej przyczyny, przebieg i konsekwencje seksualizacji oraz dziewczęcej agresji wymierzonej w przedstawicielki tej samej płci wskazują na wieloaspektowość i niebanalny charakter wyżej wymienionych zjawisk oraz na ich wpływ na funkcjonowanie dziewcząt zarówno w ich małych światach społecznych, jak i w szerszym kontekście społecznym.
Książka powstała w oparciu o wyniki badań własnych przeprowadzonych przez autorki wśród uczennic gimnazjum przy zastosowaniu techniki indywidualnego wywiadu pogłębionego.
Książka nie tylko dla socjologów, pedagogów czy psychologów, ale także dla rodziców i nauczycieli, którzy z opisanymi w książce problemami seksualizacji i agresji spotykają i zmagają się bezpośrednio i nierzadko pozostają w ich obliczu bezradni. Zjawiska dziewczęcej agresji i seksualizacji zostały opisane po raz pierwszy nie w kategoriach dewiacyjno-przestępczych, ale jako wszechobecny i na stałe wpisany w dziewczęcy świat element. Prezentowane zjawiska nie są marginalne, lecz szeroko rozpowszechnione w kulturze, o czym świadczą liczne publikacje i badania poświęcone seksualizacji dziewcząt i dziewczęcej agresji podejmowane w kręgach europejskich i amerykańskich przedstawicieli nauk społecznych, których ustalenia stanowiły inspirację do podjęcia badania tego tematu w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje zagadnienia związane z codziennością współczesnych dziewcząt. Opisane z perspektywy antropologiczno-socjologicznej przyczyny, przebieg i konsekwencje seksualizacji oraz dziewczęcej agresji wymierzonej w przedstawicielki tej samej płci wskazują na wieloaspektowość i niebanalny charakter wyżej wymienionych zjawisk oraz na ich wpływ na funkcjonowanie dziewcząt zarówno w ich małych światach społecznych, jak i w szerszym kontekście społecznym.
Książka powstała w oparciu o wyniki badań własnych przeprowadzonych przez autorki wśród uczennic gimnazjum przy zastosowaniu techniki indywidualnego wywiadu pogłębionego.
Książka nie tylko dla socjologów, pedagogów czy psychologów, ale także dla rodziców i nauczycieli, którzy z opisanymi w książce problemami seksualizacji i agresji spotykają i zmagają się bezpośrednio i nierzadko pozostają w ich obliczu bezradni. Zjawiska dziewczęcej agresji i seksualizacji zostały opisane po raz pierwszy nie w kategoriach dewiacyjno-przestępczych, ale jako wszechobecny i na stałe wpisany w dziewczęcy świat element. Prezentowane zjawiska nie są marginalne, lecz szeroko rozpowszechnione w kulturze, o czym świadczą liczne publikacje i badania poświęcone seksualizacji dziewcząt i dziewczęcej agresji podejmowane w kręgach europejskich i amerykańskich przedstawicieli nauk społecznych, których ustalenia stanowiły inspirację do podjęcia badania tego tematu w Polsce.