Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Aksjologia życia publicznego
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne podejście do edukacji obywatelskiej często łączy się z aktywnym uczestnictwem w społecznościach oraz kształtowaniem społecznej tożsamości. Kluczowe jest budowanie etosu, który uwzględnia zarówno normy, jak i zdolności poznawcze, jednocześnie promując zaangażowanie w życie obywatelskie. Autorzy wskazują, że mimo dynamicznych przemian w świecie, rdzenne wartości wpływające na społeczne funkcjonowanie jednostki pozostają niezmienne, co jest szczególnie istotne przy analizie obywatelskiej działalności. Edukacja obywatelska powinna koncentrować się na przekazywaniu wiedzy, rozwijaniu konkretnych umiejętności oraz formowaniu postaw, jednak często pomija się sferę wartości. Rezultatem jest młode pokolenie, które, choć posiada znajomość formalno-prawnych aspektów życia w ustroju demokratycznym, nie czuje potrzeby aktywnego udziału w nim. Pomimo gruntownej wiedzy zdobytej w placówkach edukacyjnych, wydaje się, że nie przekłada się to bezpośrednio na poziom obywatelskiego zaangażowania wśród młodzieży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne podejście do edukacji obywatelskiej często łączy się z aktywnym uczestnictwem w społecznościach oraz kształtowaniem społecznej tożsamości. Kluczowe jest budowanie etosu, który uwzględnia zarówno normy, jak i zdolności poznawcze, jednocześnie promując zaangażowanie w życie obywatelskie. Autorzy wskazują, że mimo dynamicznych przemian w świecie, rdzenne wartości wpływające na społeczne funkcjonowanie jednostki pozostają niezmienne, co jest szczególnie istotne przy analizie obywatelskiej działalności. Edukacja obywatelska powinna koncentrować się na przekazywaniu wiedzy, rozwijaniu konkretnych umiejętności oraz formowaniu postaw, jednak często pomija się sferę wartości. Rezultatem jest młode pokolenie, które, choć posiada znajomość formalno-prawnych aspektów życia w ustroju demokratycznym, nie czuje potrzeby aktywnego udziału w nim. Pomimo gruntownej wiedzy zdobytej w placówkach edukacyjnych, wydaje się, że nie przekłada się to bezpośrednio na poziom obywatelskiego zaangażowania wśród młodzieży.