InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Finbar Dolan jest zagubiony i samotny, ale jeszcze o tym nie wie. Konsekwentnie próbuje się odciąć od swojego pochodzenia oraz rodziny, poświęcając się błyskotliwej karierze w nowojorskiej agencji reklamowej. Jednak zbliżająca się czterdziestka sprawia, że popada w coraz większy życiowy chaos i panikę. Choć do Bożego Narodzenia zostało ledwie parę dni, okazuje się, że Fin musi odwołać dawno planowany urlop, by w rekordowym tempie napisać, wyprodukować i zmontować spot reklamowy dla producenta pieluch.
Tymczasem sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Nasz bohater dowiaduje się, że jego ojciec, który wiele lat temu porzucił rodzinę, poważnie zachorował, a żadne z pozostałych dzieci nie zamierza go nawet odwiedzić w szpitalu. To bodziec, który zmusza Fina do przewartościowania priorytetów, zmierzenia się z uczuciami do koleżanki z pracy, zakwestionowania wagi pieluch w życiu oraz w końcu do wyznania prawdy o sobie i swojej przeszłości.
John Kenney (…) korzystając z osobistych doświadczeń w branży reklamowej, stworzył kapitalne dzieło, prawdziwe mistrzowskie połączenie dowcipu i powagi, szokująco szczere.
„Booklist”.
Mądra, ciepła opowieść o skomplikowanych relacjach rodzinnych, które wbrew pozorom zawsze można naprawić.
„The Washington Post”
Ta powieść przypomina zabawny monolog podczas standupu, ale poza tym posiada znacznie więcej zalet: wciągającą, wiarygodną fabułę, opis fascynującej, choć zaprawionej nutą goryczy wizji świata współczesnej reklamy, a przede wszystkim postać głównego bohatera, którego poznaje się z prawdziwą przyjemnością. (…) Inteligentna, filmowa historia.
„Associated Press”
Zabawna satyra śmiało poczynająca sobie ze światem reklamy. (…) Komediowe dzieło sztuki. Fani Nicka Hornby’ego i Jonathana Troppera mogą włączyć Kenneya do grona swoich idoli.
„Publishers Weekly”
Błyskotliwa powieść o wkraczającym w kryzys wieku średniego pracowniku agencji reklamowej, który w atmosferze zbliżających się świąt musi zmierzyć się nie tylko z obłędem w pracy i z obłędem w rodzinie, ale z prawdą o sobie.
Satyra na zafałszowany świat współczesnej reklamy, konsumeryzm i korporacjonizm, która jednocześnie jest uroczą historią romantyczną.
Nad ekranizacją powieści z Ryanem Reynoldsem w roli głównej pracuje reżyser „Notting Hill” Roger Michell
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Finbar Dolan jest zagubiony i samotny, ale jeszcze o tym nie wie. Konsekwentnie próbuje się odciąć od swojego pochodzenia oraz rodziny, poświęcając się błyskotliwej karierze w nowojorskiej agencji reklamowej. Jednak zbliżająca się czterdziestka sprawia, że popada w coraz większy życiowy chaos i panikę. Choć do Bożego Narodzenia zostało ledwie parę dni, okazuje się, że Fin musi odwołać dawno planowany urlop, by w rekordowym tempie napisać, wyprodukować i zmontować spot reklamowy dla producenta pieluch.
Tymczasem sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje. Nasz bohater dowiaduje się, że jego ojciec, który wiele lat temu porzucił rodzinę, poważnie zachorował, a żadne z pozostałych dzieci nie zamierza go nawet odwiedzić w szpitalu. To bodziec, który zmusza Fina do przewartościowania priorytetów, zmierzenia się z uczuciami do koleżanki z pracy, zakwestionowania wagi pieluch w życiu oraz w końcu do wyznania prawdy o sobie i swojej przeszłości.
John Kenney (…) korzystając z osobistych doświadczeń w branży reklamowej, stworzył kapitalne dzieło, prawdziwe mistrzowskie połączenie dowcipu i powagi, szokująco szczere.
„Booklist”.
Mądra, ciepła opowieść o skomplikowanych relacjach rodzinnych, które wbrew pozorom zawsze można naprawić.
„The Washington Post”
Ta powieść przypomina zabawny monolog podczas standupu, ale poza tym posiada znacznie więcej zalet: wciągającą, wiarygodną fabułę, opis fascynującej, choć zaprawionej nutą goryczy wizji świata współczesnej reklamy, a przede wszystkim postać głównego bohatera, którego poznaje się z prawdziwą przyjemnością. (…) Inteligentna, filmowa historia.
„Associated Press”
Zabawna satyra śmiało poczynająca sobie ze światem reklamy. (…) Komediowe dzieło sztuki. Fani Nicka Hornby’ego i Jonathana Troppera mogą włączyć Kenneya do grona swoich idoli.
„Publishers Weekly”
Błyskotliwa powieść o wkraczającym w kryzys wieku średniego pracowniku agencji reklamowej, który w atmosferze zbliżających się świąt musi zmierzyć się nie tylko z obłędem w pracy i z obłędem w rodzinie, ale z prawdą o sobie.
Satyra na zafałszowany świat współczesnej reklamy, konsumeryzm i korporacjonizm, która jednocześnie jest uroczą historią romantyczną.
Nad ekranizacją powieści z Ryanem Reynoldsem w roli głównej pracuje reżyser „Notting Hill” Roger Michell