InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bogate kompendium językowe, umożliwiające swobodne posługiwanie się językiem angielskim w biznesie i w szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej. Książka jest adresowana do przedstawicieli świata biznesu i ekonomii, bankowości i finansów, organizatorów imprez międzynarodowych, tłumaczy, naukowców, wykładowców akademickich i studentów. Biegłe posługiwanie się profesjonalnym angielskim pomoże w kreowaniu korzystnego, profesjonalnego wizerunku i pozyskiwaniu życzliwości oraz zaufania partnerów. Jest to nowe, rozszerzone wydanie książki znanej wcześniej pod tytułem English for Active Communication, wzbogacone m.in. o następujące bloki tematyczne: przewodnik po reklamie i marketingu, przewodnik po bankowości i finansach, przewodnik konferencyjny oraz elementy języka naukowo-technicznego.
Cena rynkowa: 59.90 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bogate kompendium językowe, umożliwiające swobodne posługiwanie się językiem angielskim w biznesie i w szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej. Książka jest adresowana do przedstawicieli świata biznesu i ekonomii, bankowości i finansów, organizatorów imprez międzynarodowych, tłumaczy, naukowców, wykładowców akademickich i studentów. Biegłe posługiwanie się profesjonalnym angielskim pomoże w kreowaniu korzystnego, profesjonalnego wizerunku i pozyskiwaniu życzliwości oraz zaufania partnerów. Jest to nowe, rozszerzone wydanie książki znanej wcześniej pod tytułem English for Active Communication, wzbogacone m.in. o następujące bloki tematyczne: przewodnik po reklamie i marketingu, przewodnik po bankowości i finansach, przewodnik konferencyjny oraz elementy języka naukowo-technicznego.