InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. "Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji." Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft. "Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umiejętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach." Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy. "Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje." Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Doceniasz swoich współpracowników. Ale czy oni czują się docenieni? Obecnie kluczową sprawą w miejscu pracy jest sprawienie, aby pracownicy czuli się cenieni. Jest to jednak wyzwanie, jeśli ty i twoi pracownicy komunikujecie docenianie w różny sposób. Dr Gary Chapman i dr Paul White pomogą ci: zwiększyć lojalność i zmniejszyć rotację wśród twoich pracowników i wolontariuszy, zniwelować cynizm i stworzyć bardziej pozytywne środowisko pracy, podnieść zaangażowanie pracowników poprzez sprawienie, aby twój personel czuł się prawdziwie doceniany, zastąpić nieefektywne uznanie dla pracowników autentycznym docenianiem. "Kiedy przeczytaliśmy z kolegami tę książkę, idea autentycznego doceniania trafiła według nas w samo sedno. Zbyt dużo czasu poświęcamy na skupianie się jedynie na nagrodach i uznaniu. Mogą one być silnymi motywatorami, ale zwykle dotyczą tylko czołowych pracowników firmy. Zaczęliśmy bardziej zwracać uwagę na okazywanie autentycznego doceniania w realny sposób w całej naszej organizacji." Andy Erlandson, dyrektor generalny, Microsoft. "Relacje pełne zaufania są zaprawą scalającą handel. Są ważniejsze niż umiejętności czy wiedza. Ta książka pokazuje, jak zbudować zaufanie w miejscu pracy na poziomie personalnym, a jej zasady mają zastosowanie w bardzo różnych organizacjach." Tom Nicholson, dyrektor wykonawczy, HR People & Strategy. "Książka dotyczy nie tylko zwykłego pragnienia ożywiającego doceniania, które wszyscy posiadamy, ale też procesu odkrywania, czym ono jest dla nas i dla tych, z którymi pracujemy. Każdy, kto przeczyta tę książkę, będzie bez wątpienia lepiej przygotowany do stworzenia atmosfery doceniania w swojej sferze wpływów, gdziekolwiek ona się znajduje." Lynn Smith, dyrektor rozwoju kierownictwa, NextLEVEL Leadership Canada.