Książka - 3ds Max. Leksykon

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

3ds Max. Leksykon

3ds Max. Leksykon

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

3ds Max- Twój klucz do trzeciego wymiaru 3ds max - zostań twórcą świetnej trójwymiarowej grafiki! Interfejs i okna widokowe, czyli czego możesz spodziewać się po uruchomieniu programu Zawsze pod ręką, czyli jak możesz szybko dotrzeć do najczęściej wykorzystywanych poleceń Menu, czyli gdzie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba
3ds Max to program znany chyba wszystkim twórcom grafiki komputerowej - nawet początkującym. W tym środowisku powstało mnóstwo gier, najróżniejszych szczegółowych wizualizacji, a także arcydzieł animacji, takich jak "Katedra" Tomasza Bagińskiego. Wszystko dlatego, że to narzędzie jest naprawdę znakomite: wygodne, zaopatrzone w wiele systemów modelowania kształtów czy nadawania tekstur i stosunkowo proste w obsłudze. Pozwala także na zastosowanie szerokiego wachlarza technik graficznych i technik animacji trójwymiarowej, oferuje szereg silników renderujących i całe masy wtyczek rozszerzających jego możliwości.
"3ds Max. Leksykon" to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max - od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego objaśnienia kolejnych poleceń zawartych w dziewięciu menu. Jeśli pracowałeś już w tym programie, ale chcesz mieć pod ręką zbiór wiadomości pozwalających szybko przypomnieć sobie, co uruchamiają konkretne polecenia lub gdzie szukać takiego, które odpowie na Twoją bieżącą potrzebę, ta książka okaże się dla Ciebie najlepszym wyborem. Omówienie elementów interfejsu Praca z oknami widokowymi Narzędzia z głównej listwy narzędziowej Menu File, Edit, Tools Narzędzia do modelowania GraphiteZasmakuj życia w trójwymiarze!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

3ds Max- Twój klucz do trzeciego wymiaru 3ds max - zostań twórcą świetnej trójwymiarowej grafiki! Interfejs i okna widokowe, czyli czego możesz spodziewać się po uruchomieniu programu Zawsze pod ręką, czyli jak możesz szybko dotrzeć do najczęściej wykorzystywanych poleceń Menu, czyli gdzie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba
3ds Max to program znany chyba wszystkim twórcom grafiki komputerowej - nawet początkującym. W tym środowisku powstało mnóstwo gier, najróżniejszych szczegółowych wizualizacji, a także arcydzieł animacji, takich jak "Katedra" Tomasza Bagińskiego. Wszystko dlatego, że to narzędzie jest naprawdę znakomite: wygodne, zaopatrzone w wiele systemów modelowania kształtów czy nadawania tekstur i stosunkowo proste w obsłudze. Pozwala także na zastosowanie szerokiego wachlarza technik graficznych i technik animacji trójwymiarowej, oferuje szereg silników renderujących i całe masy wtyczek rozszerzających jego możliwości.
"3ds Max. Leksykon" to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max - od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego objaśnienia kolejnych poleceń zawartych w dziewięciu menu. Jeśli pracowałeś już w tym programie, ale chcesz mieć pod ręką zbiór wiadomości pozwalających szybko przypomnieć sobie, co uruchamiają konkretne polecenia lub gdzie szukać takiego, które odpowie na Twoją bieżącą potrzebę, ta książka okaże się dla Ciebie najlepszym wyborem. Omówienie elementów interfejsu Praca z oknami widokowymi Narzędzia z głównej listwy narzędziowej Menu File, Edit, Tools Narzędzia do modelowania GraphiteZasmakuj życia w trójwymiarze!

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: -

Ilość stron: 224

Rok wydania: 2012

Rozmiar: 14 x 20 mm

ID: 9788324632121

Autorzy: Wojciech Pazdur

Wydawnictwo: Helion

Inne książki: Wojciech Pazdur

Wojciech Pazdur
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 15.67 zł 34.90 zł

Inne książki: Grafika komputerowa i DTP

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Jakub Skórka, Kacper Skórka, Marcin Kaim
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 14.09 zł 26.51 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.71 zł 46.20 zł

72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 7.67 zł 59.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info